Akkrum.net

Foar elkenien,
hoe dreech it betiden ek wêze kin,
in aldernoflikste kryst en
in boppebêste jierwiksel.

Na een jaar boordevol nieuws - met veel meer berichten dan de inschatting was - kan de redactie niet anders concluderen dat Akkrum en Nes twee dorpen zijn, waar mensen graag willen wat er in hun eigen omgeving speelt. Het eerste jaar nadat Noordoost.nl de website van Paul Hettinga overnam, is een schat aan berichten de revue gepasseerd. In de loop van het jaar groeide de nieuwsvoorziening, ook klopten meer mensen aan met de vraag of hun nieuws in de kolommen van Akkrum.net geplaatst kon worden. Maar natuurlijk! De lokale website is er voor de inwoners van Akkrum en Nes, alles wat hen interesseert brengen we op Akkrum.net.

Voor de liefhebbers van nieuws, degene die een bericht hebben gemist of mensen die gewoon nog een jaar aan mooi nieuws willen bekijken, hebben we alle berichten op een rijtje gezet. Het overzicht van het jaar 2022 staat klaar en ook alle berichten uit 2021 kunnen worden bekeken.

Veel leesplezier!

De redactie van Akkrum.net.

Oh ja, stel je het op prijs dat Akkrum.net elke week, elke dag nieuws brengt, word dan Vriend van Akkrum.net. Je bepaalt zelf de hoogte van je bijdrage. Klik op de banner hieronder.

Banner VriendenVan

Nog geen reacties.